Information om tilmelding og medlemsskab

Vi har samlet svar på alle de spørgsmål, vi normalt svarer på vedrørende tilmelding og medlemskab her. Vi håber, du finder svar på dit spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at kontakte os på info@thisted-swim.dk 

Hvornår starter tilmelding til næste sæson

Tilmeldingen starter typisk i uge 25 eller uge 26. Alle medlemmer i den sæson der er afsluttet får at vide at sæsonen er åbnet inden det annonceres andre steder.

Hvornår starter sæsonen?

Svømmeskolen (babysvømning til og med øvede samt motionshold) løber fra uge 34 til og med uge 19.

Konkurrencehold (minitalent til elite) svømmer fra start august til slut juni.

Er det for sent at melde sig til?

I løbet af en sæson tager vi løbende imod nye tilmeldinger, hvis der er ledige pladser. Hvis du tilmelder dig efter sæsonstart, så tag altid kontakt til holdets træner første gang du kommer og fortæl, at du er ny på holdet

Skal man betale for hele sæsonen hvis man tilmelder sig senere?

Nej, det skal du ikke. Vi nedsætter kontingent 3 gange om året.

Efter uge 42 (25%),
til jul (50% og
efter påske (75%)

Specielle hold, der ikke kører en fuld sæson er ikke omfattet af dette.

Hvilket hold skal jeg vælge?

Prøv at læse HER om svømmeskolens opbygning og holdbeskrivelser. Er du stadig i tvivl så kontakt os på info@thisted-swim.dk

Kan jeg prøve holdet først inden jeg tilmelder mig?

Du kan altid have 2 prøvegange inden du beslutter dig til om du vil gå på holdet.

Hvor melder jeg mig til?

Det gør du på www.thistedswim-tilmelding.dk

Har du allerede en profil, så log ind og vælg derefter det hold, du gerne vil følge. Har du ikke en profil, skal du oprette en (barnets, ikke dig selv) før du kan tilmelde et hold. 

Jeg har problemer med tilmelding eller jeg kan ikke finde holdet jeg gerne vil på?

Kontakt os på info@thisted-swim.dk , så hjælper vi dig

Kan jeg betale med MobilePay?

Nej, desværre. fordi vi har lagt kontingentet med betaling i 2 rater (ved start og til jul) kan MobilePay ikke bruges som betalings middel.

Events mv. kan godt betales med MobilePay.

Kommunen skal betale mit kontingent. Hvad gør jeg?

Kontakt din fritidsguide. Han vil klare tilmeldingen sammen med os. Du skal oprette en profil på tilmeldingssiden. Det koster ikke noget at oprette en profil.

Holdet er fuldt booket. Hvad gør jeg?

Hvis det hold, du har udset dig er fyldt, så kan du melde dig på ventelisten. Hvis der flytter en fra holdet eller en melder sig ud, så bliver der en plads ledig efter "først til mølle" princippet.

Det er første gang. Hvad skal jeg huske?

Badetøj, GODE svømmebriller, elastik eller badehætte til langt hår og godt humør. 

Det er barnets største irritation hvis svømmebrillerne ikke er ordentligt tætte. Gå ikke efter laveste pris eller noget med englevinger på, de er for dårlige og hjælper ikke barnet.

Mød op omklædt inde i svømmehallen og kontakt en instruktør, så hjælper vi med at I kommer det rigtige sted hen. Det er godt at huske sin holdtype (begynder, let øvede mv), det gør det lettere at hjælpe.

Se i øvrigt regler i svømmehallen HER

Mit barn skal flytte hold. Hvad gør jeg?

Er der behov for at flytte hold, så skriver du til info@thisted-swim.dk og oplyser barnets navn og hvor der ønskes flytning til. Så klarer vi flytningen.

Kan jeg selv flytte hold?

Nej, du kan ikke selv flytte hold. Tilmelder du dig et hold mere gælder det for 2 tilmeldinger med dobbelt betaling. Sker det ved en fejl vil vi naturligvis betale tilbage.

Jeg vil gerne stoppe med at gå til svømning. Hvad gør jeg?

Hvis du fortryder din tilmelding indenfor 14 dage fra tilmelding kan du få hele beløbet tilbage.

Hvis du ikke vil fortsætte efter jul, så skal dette meddeles klubben på mail inden 2. rate trækkes

Kontakt  info@thisted-swim.dk  vedr. udmelding.

Kontingent rater

Kontingentet for en sæson betales over to gange. Første gang ved tilmelding og anden gang i december. Kontingentet trækkes automatisk i december. 

Tilmeldingen gælder dog for hele sæsonen.

Tilmeld dig her

TAK TIL VORES FANTASTISKE SPONSORER